Tråkigt väder

Vilket tråkigt väder det är ute idag. Elsa säger hela tiden gå ut, men det får nog vänta lite till. Skulle egentligen åkt o handlat, men jag hamnade i sängen igen. Man blir ju så trött av vädret o sen hade jag nog ätit för många salta björnar, för det var värst vad illamående jag blev ett tag. Nu känns det lite bättre iaf. Det finns inte så mkt att blogga om nu, då vi mest är hemma o tar det lugnt bara. På onsdag blir sista bm-besöket iaf för sen tar doktorn över veckan efter när man är 42+0. Har en känsla att bebisen har tänkt stanna så länge den får. Mår båda bra blir man ju inte ens igångsatt efter 2 veckor utan får vänta lite till. Skulle inte förvåna mig om det kommer ut en jättebebis på 4-5 kg :)


Kommentarer
Postat av: KusinTessan

De behöver inte bli en jättebebis, jag gick över 2v sen blev jag igångsatt. Och Milton vägde bara 3575g:) var med rädd det skulle bli en stor klump... Lycka till när det är dags:)

2012-08-06 @ 19:29:36
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch hoppas inte bebisen blir så stor. Alexander vägde 4100g ganska stort.. men han föddes ju med snitt tillslut :) Kram

2012-08-06 @ 22:37:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina (farmor)

Jasså, du är fortfarande tokig i salta björnar. Om det inte är något på gång, därav illamåendet. Blir nog ingen stor bebis. Jag gick över 2v med Jonas och han vägde 3440g. Blir nog en på mellan 3000-3500g. Kram

2012-08-07 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0