Läggdags

Då var den här dagen också över. Elsa hade lite svårt att somna, men somnade till slut kl 21. Imorgon har vi ingenting alls inplanerat och det är ju inte likt mig. Får se vad vi hittar på. Kanske blir en hemmadag med fortsättning i trädgården om vädret tillåter. Det är ju lite mer plattor som ska läggas.

Tina: tror man kan locka med alla plattänger, men det är själva ghd plattången jag är ute efter. Det är den bästa som finns. Tack iaf.




Nä nu ska jag spela lite på mobilen innan jag släcker för natten


Kommentarer
Postat av: tina

Vad betyder ghd?

2012-08-15 @ 14:13:11
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Japp visste du skulle bli kär i den!! ;) Älskar min ghd plattång.. fast hade velat ha en annan färg.. kommit in massa snygga.. (jag har den gröna).. snygg värmeskyddande väska och allt :) Du får önska dig en när du fyller år elr i julklapp =) Kram

2012-08-15 @ 21:16:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0