Inget nytt

Nä, inget nytt på bebisfronten idag heller. Jag tror inte att förlossningen kommer att spontant utan jag tror på en igångsättning. Har den känslan iaf.
 
Det blev ingen släktträff idag för min del. Syrrorna hade festat lite för mkt på sailet igår, så de mådde inte så bra idag. Jaja, får följa med nästa år istället. Karin, Noah och Tim har varit här idag istället. Det blev mkt bad i poolen. Det har nästan varit på gränsen till för varmt idag, men man ska väl inte klaga över de sista sommardagarna.
Ikväll var vi borta hos Weronica en sväng och fikade. Hon hade gjort en god blåbärspaj.
 
Imorgon är det dags för dagis igen efter 8 veckors ledighet. Kan inte förstå att det redan har gått så fort. Då trodde man att man vid den här tiden skulle 2-barnsmor, men icke...
 
Jaja, nu blir det en stund vid datorn innan sängen kallar. Tänkte lägga mig i tid ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0