En dag till..

Så var den här dagen med slut snart. Jag har haft så ont i ryggen sen jag kom hem från sjukhuset, så jag har knappt kunnat gå.. Fick en säng med en håla i, så det måste vara den som har orskat min ryggsmärta.. Får hoppas det går över snart. Tog 2 Alvedon ikväll, så just nu känns det bättre..
 
Annars flyter det på här hemma. Elsa har förvandlats till ett trotsigt monster här hemma, så det blir mycket skrik och gråt. Det gäller att ha uppsikt över den lilla hela tiden. Hon kastar och slänger saker. Får hoppas det blir bättre snart. Ikväll somnade hon tidigt iaf. Har haft besök av Karin, Jimmy, Noah, Tim, morfar, Lisbeth och Erik. Fick så mkt fina kläder! Tack ska ni ha!!
 
Ska snart lägga mig tror jag. Det är på natten som den lilla är mest vaken. Inatt vaknade även Elsa och vägrade somna om, så kl 4 tände hon i sitt rum och skulle börja leka. Gissa om hon skrek när vi tvingade henne att gå och lägga sig igen..
 
Återkommer igen när tiden finns.

Kommentarer
Postat av: tina(farmor)

Jättefint kort på far o dotter. Kram på er.

2012-08-21 @ 08:44:58
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fin bild :)

2012-08-22 @ 21:52:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0