Bad

Idag har vi varit och badat i Rödeby utebad. Elsa stortrivdes och hade svårt att slita sig från vattnet. Hon hade ju kusinerna manda, jannie, Herman och Julia med sig så jag förstår att hon tyckte det var roligt. På vägen hem tog det knappt 2 min förrän hon sov som en stock i bilen. Väl hemma sen började Krille med maten och jag rensade färdigt ogräset mellan plattorna. Började lite med det igår. Pappa var här igår, så nu är staketet helt o hållet färdigt. Har inte hunnit ta ngn bild än. Tog däremot en dålig bild på plattorna. Allting låg framme på den bilden så det ser ut som en soptipp här.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så fint det blir med staketet! Var evigheter sen jag var i Rödebybadet.. ändå kommer jag från Rödeby :P Kram

2012-08-03 @ 11:29:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0