Tvåsiffrigt

99 dagar kvar som ni kan se! Det närmar sig.

Idag har jag jobbat efter att ha varit ledig i 6 dagar. Elsa har varit så gnällig när vi har varit hemma. Nu ikväll var hon gnällig igen och bara gallskrek så fort vi kom hem från Weronica. Hon var väl trött stackaren, för hon somnade redan kl 18.30 i mina armar. Då återstår det jobb imorgon och på fredag med den här veckan. Fick ta semester på tors eftersom jag ska göra glukosbelastning då.

Idag har äntligen rörmokaren varit här och sattin den nya toalettstolen och kökskranen. Blev bra. Får se vad räkningen hamnar på sen bara. Den här månaden har vi extremt mkt räkningar. Totalt 30 000 har jag och Krille betalt på räkningar ser jag. Tur man är rik, haha...

Ska snart hoppa in i duschen. Ska bara orka slita mig ifrån datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0