25+0

Då har man kommit till vecka 25 idag. Igår var det bara 15 veckor kvar. Ska bli spännande, men jag är rätt säker på att det är en liten kille.. Det var jag ju förra gången med i och för sig. Bad Oscar ta ett kort på magen idag (äcklig navel, jag vet). Hittade ett kort som togs för 3 månader sedan. Då tyckte jag att magen redan var gigantisk stor, haha.. Visst syntes det fortare den här gången, men om jag jämför med idag så ser jag nästa smal ut på den bilden.



Lika snygg i håret, som alltid, men jag ska snart in i duschen :P Ja, lite har ju hänt på 3 mån som ni ser.



Elsa sover redan. Efter att ha varit ute i eftermiddags i nästan 2 h hade hon feber när vi kom in, 39,1 °C. Hon blev piggelin igen efter lite Alvedon. Får hoppas hon mår bättre imorgon. Kan vara vaccinet eller tänderna som spökar. Imorgon ska vi träffa Krille en stund om Elsa är frisk dvs.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så fort tiden går! Känns inte lika långdryg som första graviditeten va? :)

Krya på kramar till Elsa

2012-04-20 @ 19:00:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror det e tvillingar :-)

2012-04-21 @ 09:49:31
Postat av: Marita

Denna gången ser det ut som en liten kille :)

2012-04-21 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0