1 ½ år!

Idag är vår lilla älskling hela 18 månader, dvs 1½ år. Tänkte att jag skulle ta ngt kort på henne, men det var nästan omöjligt. Hon har börjat gömma sig så fort man tar fram kameran. Kunde iaf ill slut knäppa några när hon satt på "gunghästen".
Det har varit två tidiga dagar, då jag har jobbat. Igår efter jobbet var vi i Kalmar med Weronica och Agnes. Jag inhandlade en ny kökskran eftersom vår gamla har börjat läcka och så blev det en ny toalettstol på Bauhaus eftersom vår här uppe har gått sönder. Ska se om jag kan få tag i någon rörmokare i veckan som kan komma och sätta dit de nya grejerna.
Elsa hade bara sovit 1 h på dagis idag. Detet var ngt annat barn som hade väckt henne. Det resulterade i att hon redan somnade strax efter 19 ikväll. Jag har hunnit kolla på ett avsnitt av Lilla huset på prärien. Tänkte jag skulle komma i säng tidigt ikväll jag med eftersom man är lite småtrött.  Det härjar maginfluensa på jobbet förresten.. Inte så kul att jobba, men ett ont måste. Får hoppas att jag inte har blivit smittad. Nu är vi ju lediga i 6 hela dagar.




Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så söt hon är! :) Hoppas hon har haft en bra 1 1/2 års dag =) Kram

2012-04-17 @ 22:19:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Krille

2012-04-18 @ 04:44:29
Postat av: Krille

Min lilla tjej ;) bra bilder du fick på henne ;).

2012-04-18 @ 04:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0