Vin :)

Idag har vi tagit det lugnt mest hela dagen. Både Elsa o Krille har varit gnälliga tycker jag. Krille har ju varit vaken sedan 23 igår kväll eftersom han har jobbat natt. Jag blev så sugen knäckebröd ikväll och jag kände verkligen inte för att dricka vatten eller mjölk till, så det belv ett glas vin:P Har inte druckit vin sen feb -10. Imorgon måste vi åka o handla lite sedan ska vi nog bara ta det lugnt.



En bild på mig o Elsa idag. Jag måste klippa mig, jag vet..
Idag kopplade vi in vårt wii-spel igen efter att ha haft det urkopplat sen i maj. Jag använder ju den som våg och idag visade den 4.9 kg plus på 4 mån :P Shit, inte konstigt att jag har blivit tjock alltså. Hur blir man av med de kilona igen? Ja, man ska nog inte dricka vin iaf.

Hoppas ni har en skön fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag har me gått upp.. typ 3 kg :O Kan man använda Wiiet som våg? Kram

2011-09-16 @ 22:05:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina

Det gör väl inget på dig de extrakilorna. Men vem tycker inte att man har för många kilo på sin kropp. Vill säga GRATTIS till Lilla ELSA idag då det är den 17 sept och det är 11 mån sedan hon tittade ut. Kram ELSA från Farmor

2011-09-17 @ 11:09:34
Postat av: Tina

Hej glömde säga att den dagen du kodar bloggen vill jag också ha lösen så att jag kan fortsätta följa er här. Kram

2011-09-17 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0