Lekdag

Idag vaknade Elsa redan vid halv 7, så ngn direkt sovmorgon blev det inte. Vi började dagen med att gå på vuxen/barn grupp. Vi var med och sjöng och sedan lekte vi en stund innan vi drog vidare till leklandet. Där träffade vi Karin, Jimmy, Noah och Tim. Elsa är nog lite i minsta laget för att få ut ngt av det, men jag tror hon gillar att komma hemifrån lite iaf. Kul att se lite andra barn med, för här hemma får hon bara se sin tråkiga morsa hela tiden.

Om ev vecka har jag tänkt att lösenordsskydda min blogg så vill ni ha användarnamn och lösenord får ni maila till min mail [email protected]
Vill inte tappa mina trogna läsare, så bara maila. Ska ha det så på prov ett tag iaf.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0