Fotbollscup

Idag har jag och Elsa varit i Bergkvara och tittat när Manda och Jannie har spelat fotbollscup. Vädret har varit kanon, så vi behövde inte ens ha jacka på oss. Elsa var trött efter att bara ha sovit lite i bilen, så hon somnade redan vid 19.30 ikväll. Inte varje dag det händer kan jag säga. Får hoppas att hon inte vaknar vid 4 inatt och vill stiga upp nu bara.
Imorgon ska vi en runda till Aspö. Jag och en gammal arbetskamrat från 58:an ska hälsa på en annan gammal arbetskamrat från 58:an. Hon fick barn ungefär 2 mån efter mig, så det är bra att Elsa har ngn hon kan "leka" med ;)
Dagarna tickar på ganska fort nu ändå och Krille har inte många dagar kvar att jobba i år. Han kommer ju hem på fredag och då ska han vara hemma ända till 30 dec. Förstår att han tycker det ska bli skönt, men han kan nog glömma sovmorgnar och att sitta framför datorn hela dagarna. Han lär ha fullt upp med att hålla koll på Elsa. Hon kryper, klättrar och är överallt. O allting ska ju stoppas i munnen med. Det blir kanske semester för mig att jobba. Vem vet, hehe.. Nä, jag får ju gå hem på julafton igen, så då får jag vara hemma o mysa med mina lilla sötlök ett par- tre månader till. Sedan återstår det bara 3-4 mån innan jag ska ha semester, så jag ska nog inte börja jobba på riktigt förrän nästa höst känns det som = Me like :)

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0