4-dagarsledig

Äntligen ledig efter 4 dagar. Var så skönt att komma hem igår kl 22 och veta att man inte skulle upp tidigt idag. Krille hade lovat att ta Elsa idag på morgonen så jag skulle få sovmorgon. Dessvärre var hon vaken i närmare 1.5 h inatt, så då fick jag sitta uppe med henne. Jaja, skönt att jag fick ligga kvar i sängen idag på morgonen iaf.
Idag har vi planerat in ett besök i Ronneby hos Krilles farsa och sedan ska vi städa lite. Om en vecka åker vi till Ullared. Ska passa på att handla födelsedagspresenter till Elsa och 3 syskonbarn som fyller år snart. Sedan blir det väl lite julklappar till Elsa med. Tänkte att jag skulle köpa ett kök till henne.  Får se vad man hittar.
Skriver mer sen ikväll.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej låter skönt med ledigt. Det är det som är bäst när man jobbar de lediga dagarna ;-)

Ett tips är att kolla pris på öb först på kök. Ja köpte till lucas på ullared men sen va de billigare på öb och så slipper man dra det därifrån sen i sommras skulle vi köpa ett sånt till kusinen och då handlade vi oxå på öb i ronneby för de va samma pris. Ett tips bara. Kram sandra

2011-09-23 @ 11:01:47
URL: http://loprat954.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0