Nya sovvanor snart, tack!

Ikväll har vi burit tillbaka Elsas säng in till vårt sovrum. Det har blivit minimalt med sömn för oss alla sedan vi flyttade in henne i eget rum. Inbillade mig att hon skulle sova bättre när hon sov själv, men det har varit precis tvärtom. Nu hoppas jag på att hon ska sova hela natten, för än så länge har hon inte ens somnat. Hon sitter i sitt rum o river ut alla leksaker som Krille och jag precis har städat upp. Jag hoppas på at hon vill sova snart, för nu börjar jag bli trött.

Lovade att lägga ut några bilder från i lördags:





Vi skrattate så at tårarna sprutade när vi spelade Jeopardy

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så jobbigt att Elsa sover så dåligt :( Hoppas det blir bättre nu snart!

Så trevligt ni ser ut att haft! :) Kram

2011-10-28 @ 22:43:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas att det snart vänder med sovtiderna. Ja, vad roligt o trevligt vi hade det den kvällen. Kram till er alla 3

2011-10-29 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0