Jobbhelgen över

Har jobbat hela helgen plus idag. Igår efter jobbet var vi på kalas hos Hjalmar som fyller 5 år idag. Grattis! Blev ju självklart förkyld igår, så jag har haft en jobbig dag på jobbet idag.. Visste först inte om jag orkade gå, men så tänkte jag att jag var den enda sköterskan från helgen som skulle jobba idag, så jag kände mig tvungen att jobba. Det är ju inte lätt för ngn annan som inte har jobbat i helgen och bara komma in. Dagen började med ett dödsfall och sedan har det varit lite halvkaos hela dagen. Näsan har runnit i ett på mig och jag har känt mig helt slut i huvudet. Flexade hem en timme tidigare idag, för jag kände att jag inte orkade mer. Nu är jag ledig i 2 dagar, men har ett obligatoriskt möte, som jag måste gå på imorgon på jobbet. Ja, det är väl ungefär så det här dagarna har sett ut. Jag hoppas på att jag ska känna mig bättre imorgon. På onsdag ska jag se om jag inte kan köra en runda till stan/Lyckeby för att leta födelsedagspresent till O. Elsa är ju bjuden på 1-årskalas i helgen.

Elsa har precis somnat o jag tror nog att jag ska gå o göra henne sällskap snart. Hon sover fortfarande oroligt om nätterna tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Fy det är tufft att va sjuk samtidigt som man har full rulle på jobbet! Vilken avd jobbar du på för du är på lasarettet va?

Alexander har också börjat sova jätte ololigt om nätterna! Hoppas det vänder för våra barn snart!



Krya på kramar

2011-11-01 @ 15:35:22
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0