Fullt upp

Det var ett tag sedan man skrev här, men har haft fullt upp. Jobbade tisdag och onsdag. Direkt efter jobbet på onsdagen var vi på hockey, så då var man inte hemma förrän sent. Igår var jag och elsa hemma hos Linn och Wilma och hälsade på. Har glömt att Elsa har varit så liten ngn gång. Idag har Marlene, Gustav och Oscar varit här på besök. Jag bakade en tårta igår när Elsa låg och sov som vi åt idag. Sedan har Karin, Tim och Noah varit här på besök ett tag. Jag känner mig rätt trött nu. Elsa vaknade vid halv 4 inatt och var vaken till halv 6 innan hon äntligen somnade om. Hon har ju 3 tänder på väg upp, så jag antar att det är de som spökar.

Elsa fick en smoothie på sin födelsedag, men hon tyckte den var sådär. Hon är ju bara van vid att dricka vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0