Tidig dag

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat fre, lör o sön. Elsa vaknade redan vid halv 7 idag, så vår dag började tidigt. Jag var snäll och gick upp med henne idag, så Krille fick lite sovmorgon. Tror inte att han steg upp förrän kl var 9. Vi var ute och gick en runda med Elsa och hundarna och sedan åkte vi in en runda till stan. Köpte mössa, vantar och raggsockar till Elsa, så nu kan kylan komma. Tycker det har blivit kallare ute nu, så det räcker förresten. Ikväll har mamma varit här. Hon var tvungen att göra en utbildning på datorn om demens, som jag har hjälpt henne med. Jag känner mig skittrött och funderar på att lägga mig snart. 4 nya jobbdagar väntar på mig. Imorgon jobbar jag kvällen, så jag tänkte att Elsa och jag skulle hinna gå på vuxen/barngrupp först på förmiddagen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Ja just det Elsa va me beräknad till den 8e nov :)

Hoppas arbetsdagarna går fort! Kram

2011-11-15 @ 14:59:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0