Möblerat om

Idag har vi lagt nästan hela dagen på att flytta ner vårt sovrum och upp gästrummet. Känner mig helt färdig nu. Förhoppningsvis kommer det bli svalare om nätterna i fortsättningen. Har även hunnit plocka undan riset från busken somSven hjälpte mig att såga ner igår. Började gräva runt roten lite med, men efter ett par timmars grävande orkade jag inte mer. Får fortsätta imorgon istället. Krille har varit trött hela eftermiddagen, men nu när jag börjar bli trött verkar han vara pigg igen. Han håller på att platsa in golvet där uppe så vi ska kunna måla taket nu i veckan. Hoppas på fint väder nu så vi kan ha tvärdrag där uppe hela dagarna så färglukten vädras ur.
Lilla Elsa har precis somnat. Hon sover numera bara 2 gånger om dagen, så hon har börjat somna tidigt om kvällarna. Däremot bökar hon runt i sängen om nätterna och hamnar ofta på tvären i sängen. Kanske är det den äckliga värmen som stör henne.

Har ju varit i Polen med förresten. Var ju ett tag sedan jag skrev ju. Jag vann när jag spelade på enarmade banditen. 360 enkronor trillade ur automaten och jag kände mig som jag hade vunnit en högvinst, haha. Vi hade iaf mkt trevligt och vi planerar redan att göra om resan i slutet av sommaren. Då ska vi nog försöka gå i land med.


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad ni är duktiga det ska bli så roligt att komma ner till er om 2 v. Ha det bra Kram till er alla 3

2011-05-31 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0