Gullabo marknad

Idag har vi spenderat förmiddagen på Gullabo marknad. Köpte inget speciellt. Sedan klippte jag halva gräsmattan när vi kom hem innan jag fick gå in och ge Elsa mat. Krille skulle fortsätta med resten, men han lyckades ta sönder gräsklipparen med en gång, så det blev inte mer klippt.
Idag har jag även anmält Elsa till barnomsorg. Det kändes jobbigt. Skrev att hon skulle börja 5 mars nästa år. Börjar redan få ångest. Kommer bli lite svårt när jag jobbar kvällar bara. Har frågat Oscar och Weronica om de kunde ställa upp ett par kvällar i månaden var och det verkade inte vara några problem, så kanske att det löser sig. Sa till Krille att jag får söka ett annat jobb annars. Men vilka jobb finns det där man jobbar 7-16 vardagar? Man kanske skulle öppna ngt eget? Men vad? Känns lite surt nu när man har ett fast jobb. Får hoppas det löser sig iaf. Nä, nu får jag sluta. Krille sitter och spelar och Elsa vill inte sitta här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0