Grattis Krilleboy

Grattis min kära sambo på 29-årsdagen! Nästa år blir du gammal:P

Idag har vi mått prima igen. Det blev en runda till stan. Snälla Agnes följde med Elsa och mig en runda. Det blev ett par solglasögon och några tröjor:) Perfekt! Jag som inte skulle köpa ngt till Elsa råkade få med en pyjamas med hem iaf. Då menar jag inte att jag stal den, nejdå. Jag betalade den, men det var inte meningen att jag skulle ha köpt ngt. Ikväll körde vi en runda till mamma. Känns skönt att få träffa lite folk igen efter att ha varit isolerade här inne ett tag.




Elsa är knappt 19 h gammal på kortet. Det känns som om det var igår. Är så tacksam att dessa underbara människor finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0