Film

Gissar på att Krille kommer hem om ca 3 h till oss. Det känns som Krille är den personen som vi träffar minst just nu. Om en vecka åker han ju ut och jobbar igen. Får se till att ta tillvara på de få dagar vi har tillsammans. Har iaf planerat in simhallen någon gång under nästa vecka. Annars har jag inte direkt några måsten jag ska göra utan jag hann göra massa nyttiga saker i lördags innan Krille åkte.

Började kolla på Anne på Grönkulla innan. Lånade filmerna av syrran för ett tag sedan. Det var verkligen längesen man såg de filmerna, men jag gillar de skarpt :) Elsa låg och sov så gott bredvid mig, så jag hann att kolla 1.5 h innan hon vaknade. Nu ska jag äta lite och sedan blir det nog lite lek o bus skulle jag tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0