Eurovision

Mitt lilla sockergryn ligger och sover så jag passar på att blogga lite. Har precis duschat och fixat mig i ordning. Är tacksam att jag har hunnit det så här tidigt på dagen. Igår var vi hos Weronica hela eftermiddagen kvällen. Först kollade vi på Sveriges match mot Tjeckien samtidigt som vi åt Tacos, som Agnes hade tillagat. Jättegott var det! Tusen tack! Sedn var Weronica, Elsa, Lisen och jag ute och gick 50 min. När vi kom hem igen började nästa semifinalmatch mellan Finland och Ryssland. Elsa och jag stannade till sista periodpausen innan vi körde hem. Sedan sov vi gott ända till kl 3 då E vaknade och ville ha mat.
Idag har jag blivit bortbjuden på mat igen. Jag vet, jag har det allt för bra:) Så ikväll blir det grillning hos Linda med familj till eurovision. Krille åkte ut och jobbade igår så han missar allt detta. Vi ska ev. åka på en kryssning med Linda, Per-Ola och barnen nästa gång Krille går av båten. Det blir väl att diskutera det ikväll för i så fall måste vi boka resan snart. Satt förresten och kollade lite resor igår för skoj skull. Jag tycker Elsa är lite liten i år för att åka någonstans, men nästa år kanske vi åka någonstans här i Europa. Iaf hittade jag en resa till södra Kreta på ett fyrstjärnigt hotell för 7300 kr för oss alla tre. Ving hade kampanj på det hotellet. Det var verkligen ett jättefint hotell med 6 olika pooler och barnvänligt, så får se nästa år om vi ev. kan åka dit. Tror ju inte att hon får ut så mkt av resan nästa år heller egentligen, men Krille och jag kanske får. Det är ju skönt att komma hemifrån.

Ett par bilder på världens finaste hundar:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0