20 maj

Känner mig sådär lagom trött efter 3 oroliga nätter. Elsa vaknar stup i ett och ligger och sparkar och snurrar runt. Kan knappt ha henne i sin säng längre för hon lägger sig på tvären hela tiden. Inatt har hon blivit lite förkyld med, så hon har haft svårt att andas då hon har varit täppt i näsan. Jag tror jag ska gå och lägga mig igen med Elsa nästa gång hon somnar. Känner mig bakis idag och det är nog bara ett tecken på sömnbrist.

Igår var vi en runda hos Weronica. Vi var ute och gick en runda, åt kladdkaka och spelade 7:an. Med andra ord en toppenkväll. Bara 5 dagar kvar till Krille fyller år. Fixade faktiskt hans present från Elsa igår. Bild kommer om en vecka då Krille har fått sin present. Om en vecka åker vi till polen på kryssning. Jag tror jag ska hoppa att ta massage. Känner att jag hellre lägger mina pengar på en välbehövlig klippning och slingning istället.

Grattis Linda och Per-Ola till er 18-åriga bröllopsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :)

Hur kan det vara så länge sedan? Känner mig inte

alls så gammal????????????

2011-05-20 @ 19:01:06
Postat av: Caroline

Kanske för att du inte är så gammal. Inte ens 38 år än ju. Det är väl ingen ålder

2011-05-20 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0