Sooool

Min dator har gått sönder, därav den dåliga uppdateringen. Har tagit Krilles dator nu istället. Vi har haft bra dagar i vår ensamhet här hemma. I lördags var vi hos pappa och åt mat och sedan var vi hos Alex och kollade på hockey och åt god mat. De andra badade i badtunnan och jag o Elsa tittade på. I söndags blev vi återigen bjudna på mat hos pappa:) Igår var det dags för hockey igen. Den här gången var det en hemmamatch, så mamma passade Elsa medan jag var och såg den matchen. Vi förlorade tyvärr, men vi spelade riktigt bra tycker jag. Idag har vi hunnit med en timmes promenad i det fina vädret med Marlene och Oscar. Elsa och Oscar sov så gott genom hela promenaden. Vädret är ju verkligen strålande idag, så man är bra sugen på att gå ut en runda till. Så snart all snö är borta från tomten ska jag börja rensa våra blomland. Slarvade rejält med dem i slutet av förra sommaren, då jag hade en mage som var i vägen :P Tänkte jag skulle köpa täckbark och lägga i landen i hopp om att ogräset inte ska komma lika snabbt tillbaka. På fredag blir det att åka till Jem & Fix o köpa en gungställning till Elsa. De hade en i reklambladet den här veckan, så det är lika bra att passa på. Tänkte jag skulle kolla om jag hittar en bebisgunga med hög rygg med. Kanske att leksakshuset har det. Får bli en runda dit med. Sandra: Jag har alltid problem när jag ska kommentera din blogg. Mina inlägg vill inte komma fram. Jag har inte bestämt än när jag ska börja jobba, men funderar på att jobba 3 mån i höst och sedan vara hemma lite till efter det. När ska du börja jobba?

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Hej,

kontigt att det inte fungera när du skriver på bloggen. Jag har inte vågat räkna på när jag ska börja. Hade velat vara hemma läääänge. Fundera på att kanske jobba lite extra sen till höst/vinter och vara hemma sen igen om det går men jag vet faktist inte alls. Vill inte tänka på det heller.



Kram Sandra

2011-03-22 @ 21:50:17
URL: http://loprat954.blogspot.com/
Postat av: Tina

Vad skönt att allt är bra med er. Kolla på babysgunga på Maxi för de brukar ha. Jag köpte en till Isak där i Kungsbacka. Kram

2011-03-23 @ 09:30:45
Postat av: carro

Maxi har ingenting just nu iaf

2011-03-23 @ 13:51:02
Postat av: sandra

Ja köpte min baby del på Ullared men det är klart lite långt att köra dit bara för det!

2011-03-23 @ 19:21:29
URL: http://loprat954.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0