Hon sover!

Passar på att skriva lite här igen nu när Elsa har tagit sig en nap. Igår sov hon typ en kvart i taget, så det blev inte så mkt gjort. Vi åkte till Karin, Noah och Tim och hälsade på igår förresten. Vi var ute och gick en liten runda bort till pappa. På kvällen var vi på kalas hos Elsas kusin Agnes, som fyllde 17 år. Idag har jag bara planerat att vara hemma. Hade gärna gått ut en runda sen i em, men jag tycker inte det är så roligt att vara ute själv. Får tvinga med mig Krille ut imorgon kanske. Tror att promenader är bland det värsta han vet :P

Ikväll är det hockey igen, men jag har bestämt mig för att inte gå. Tycker det blir för sent eftersom det inte börjar förrän kl 19. Det innebär att jag inte skulle vara hemma förrän 23.30 ikväll om jag skulle lämna Elsa hos mamma. Elsa behöver lägga sig runt 21 för att inte bli för gnällig. De sänder ju matchen på datorn, så jag kan lika gärna sitta här hemma och kolla även om det inte blir samma sak. Man ser iaf resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0