Promenad i regnrusket

Idag vaknade Elsa tidigt, så redan vid 8.30 var hon trött igen. Jag tog Bella med mig sedan gick vi en runda ute med barnvagnen. E somnade runt 9 och hon vaknade vid 10 då vi nästan var hemma igen. Det småregnade lite hela tiden, men det var väldigt skönt att gå. Jag gillar ju inte att gå när det är för varmt ute. Nu verkar vädret vara bättre. Kanske att jag hinner måla ngn timme sen innan vi åker på "Grisfest". Elsa ska ju vara hos mamma ikväll när vi är ute och roar oss. Trött känner jag mig egentligen, så kanske att man skulle lägga sig och vila ett tag..
Förresten, Elsa har hasat sig fram på golvet idag. Hon har ju vägrat krypa förut. Hon kan ju bara ta sig framåt i sidled eller genom att backa. Idag när jag satt med mammas garner på golvet och skulle väga dem kom hon hasandes fram till mig. Tror aldrig att hon kommer att krypa riktigt utan hon kommer nog gå direkt sen när tiden är inne. Nä, nu ska jag se om jag kan göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0