Lugna söndag

Igår var vi på konfirmation nästan hela dagen. Erik konfirmerades i Torhamns kyrka. Efteråt var vi hemma hos pappa och åt tacos och god tårta. Tack så mkt!

Har problem med vad jag ska skriva så jag skyller på bloggtorka. Funderar ibland på att sluta blogga, men jag tycker ju det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa vad jag har gjort. just nu händer det ju så mkt med Elsa, så det är bra att man skriver lite om det här på bloggen, så man kan gå tillbaka senare och läsa.

Ska till Ullared på tisdag förresten. Ska åka med Linda, P-O och barnen. Krille och Elsa ska stanna hemma. Först funderade vi på om de skulle följa med, men eftersom vi inte får plats med vagnen är det lika bra att de stannar hemma. Hon måste ju kunna sova någonstans och det kan hon ju inte göra sittandes i en kundvagn. Har ändå bara tänkt att åka dit och köpa leksaker och kläder till Elsa. Vi var ju där för inte så länge sedan, så vi behöver inte så mkt. Kul att komma iväg lite bara. Just nu är E tokig i leksaker som låter, så jag får väl göra ett försök att hitta låtande leksaker.

Bild från gårdagen på lillebrorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0