Härliga dagar

Dagarna bara springer iväg nu när Krille är hemma. Vi var på tosia i lördags, som jag skrev sist. Hittade inte direkt ngt att köpa. Elsa fick en ballong och ett par jättefina jeans av sin farfar och Eva. Kanonväder var det. Trodde jag skulle avlida i värmen ett tag. I söndags styrde vi kosan mot Ekerum på Öland. Där träffade vi pappa och Linda med familjer. Elsa fick bada lite i havet eftersom det var så varmt. Hon är definitivt ingen badkruka iaf, hehe. När vi hade badat klart körde vi till Borgholm och åt god buffé. Ni tror väl inte att dagen slutade därefter? Nädå, på kvällen körde vi till Linda och badade i deras pool. Jag bestämde mig för att inte amma den natten, så jag drack. Vad gott det var, men vad dåligt jag mådde dagen efter. I tisdags var vi hemma hos Alex och grillade. Sedan blev det bad i badtunna. Den här gången fick även Elsa vara med i tunnan och bada. Så underbart varmt och skönt var det. Efter badningen spelade vi buzz innan vi körde hem. Igår kom Alex, W o Agnes hem till oss. Vi lagade mat och sedan kollade vi på fotboll. Jennie och Sven kom en runda även de. Ja, dagarna rullar på som ni förstår. Inte konstigt att man inte hinner blogga längre.




Bilder på Elsa and the fat lady. Ekerum, Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0