Stan

Idag har vi varit i stan och shoppat lite. Jag har köpt lite stickade kläder och en skjorta som jag tänkte ha på dopet. Efteråt var vi en runda hos TK. Passade på att ge Elsa mat när vi var där med. Prästen var här idag på morgonen förresten. Tyvärr kunde vi inte säga hennes fullständiga namn än, men nu har vi bara ett par dagar på oss sedan måste vi bestämma oss. Att det ska vara så svårt. Fler namnförslag tack! Elsa, Tilda, Sally??

Ikväll har jag och W varit ute och gått 1 h. Sedan har jag och krille haft Tv-kväll. Först kollade vi på Bygglov och sedan blev det första avsnittet av Tre kronor. Tänkte ta och kolla på ett till innan Elsa ska ha mat igen och det är läggdags. Imorgon är det föräldrarträff. Är nästan lite nervös. Hoppas att jag inte säger ngt dumt och att Elsa inte skriker :P

Cya tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker Selma, passar fint med elsa och tilda=)

2011-01-12 @ 08:07:54
Postat av: Anonym

Elsa Tilde Alice

2011-01-12 @ 13:26:10
Postat av: Emma H

Klart det ska bli Sally! Både släktnamn och fint, tänkte på det förra veckan faktiskt.

2011-01-12 @ 16:17:22
Postat av: Tina

Jag tycker ju fortfarande Astrid. Ha det bra. Kram

2011-01-13 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0