Jennie 35 år

Jodå vi lever. Har bara inte haft tid att skriva här. Om ett par timmar ska vi köra och hämta Krille på båten.
Igår ringde Weronica och sa att hon hade en uggla på tomten som var dålig. Eftersom hon inte vågade lägga den i en kartong fick jag köra bort till henne. Jag skulle lägga en handduk över den och sedan skulle jag ta den och lägga den i kartongen. När jag fick se klorna blev jag en aningen rädd. Såg framför mig hur den rev mig i ansiktet (hade full klädsel på övriga kroppen) så det slutade med att jag lånade en mopedhjälm med visir på när jag lyfte honom. Tyvärr dog den senare, men jag försökte rädda den iaf.
På kvällen var vi hos syrran som fyllde 35 år. Där bjöds det på god mat i form av lax och efteråt fick vi tårta.

Kan klargöra att dopet blir alltså sön 13 feb kl 10.30. Tyvärr kommer det vara 2 h i kyrkan eftersom det är dopets dag, så ta med en tidning eller bok så ni har ngt att sysselsätta er med.
Och Tina förresten så har jag redan sagt Astrid förut, men Krille tyckte inte att det var fint.

En kalasfin Elsa igår:


Kommentarer
Postat av: tina

Villken fin liten tjej.

2011-01-09 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0