Härlig dag

Vilket fint väder det har varit idag. Weronica och jag har varit ute och gått i över 1 h. Jag var riktigt svettig när vi kom tillbaka. Man har väl för mkt kläder på sig när man är ute. Igår var det meningen att Krille skulle ha kommit hem några timmar till oss, men han ångrade sig och sov på båten istället (han jobbar natt nu). Jag och Elsa körde en runda till mamma istället. Hade ju lämnat hundarna där på nyårsafton så vi hämtade hem dem igen. Antar att Krille tycker det är semester att jobba :) Har inte hört av honom än idag, så får väl se om han ringer sen ikväll.
Blev riktigt sugen på att gå och se Änglagård 3. Har ju beställt hem 1:an och 2:an så jag hoppas de kommer i veckan. De var restnoterade förra veckan. Jennie och Sven verkade sugna att se filmen med, så får se till helgen om vi kan gå. Det hade varit kul.

Igår skrek min lilla plutt i stort sett hela dagen. Inte alls kul. Idag har hon tack och lov sovit en del och därmed varit på bra humör när hon har varit vaken. Just nu sitter hon i bärselen på min mage och halvsover. Det är konstigt, men varje gång man tror att hon sover och lägger henne i sängen vaknar hon inom 5 min.




Kommentarer
Postat av: Karin

På Tim gick skriket över efter 3 månader ungefär så det är bara att vänta....

2011-01-03 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0