Fredag igen

Då har Krille varit ute i en vecka. Idag kom han hem ett par timmar för att träffa oss när de ändå låg stilla med båten här i K-na. Det var trevligt. Synd att det blev så kort stund bara.

Igår var vi i stan och lunchade med Marja. Jag parkerade i en backe. När vi skulle hem igen och vi var vid bilen så börjar bilen som är bakom att rulla. Dett small till och plötsligt hade den rullat in i min bil. Vilken tur att jag inte stod bakom bilen just då, för då hade jag nog krossat benen. Fick ringa till polisen som i sin tur ringde till ägaren. En skärrad 19-årig pojke kom och flyttade sin bil. Hans handbroms hade tydligen gått sönder helt plötsligt. Min bil klarade sig rätt bra tack vare dragkroken. Hela min dragkrok försvann i hans bil, så hans bil blev mest skadad. Ska lämna in min bil på verkstad nästa vecka och kolla upp den ordentligt. Nu blir det att ringa till försäkringsbolaget. Hoppas allt flyter på bara.

Idag har vi varit på BVC med. Vår lilla tjej väger nu 4920 g och är 57,5 cm lång. Hon börjar bli stor. Hon hade gått upp 360 g och växt 2 cm på 2 veckor. Nästa vägning blir inte förrän om 3 veckor nu. Om jag nu inte passar på att väga henne efter förädrarträffen 9 feb istället.



Elsa hos moster Weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0