Dopet bokat

Försökte att få dopet på lör 12:e feb, men  prästen hade konfirmander och en vigsel den dagen så jag fick ta på söndagen iaf. Jaja, det blir nog bra det med. Kommer ta lång tid bara för det ska ju vara en gudstjänst med och det var ett dop till samtidigt. Idag har jag inte fått så mkt gjort, för Elsa har skrikit mkt igen. Nu ikväll var hon hopplös, men hon har iaf somnat nu till slut. Verkade ha ont i magen ikväll.... Ser fram emot den dagen hon inte skriker lika mycket. Nu blir man rätt trött eftersom jag är hemma själv med henne och man känner sig rätt så hjälplös när hon skriker så mkt.
Nu vaknade hon igen hör jag så jag måste pysa..

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hoppas allt är bra med er? Usch har Elsa kolik? jobbigt när hon skriker så hoppas de bli bättre för både henne och er Kram Sandra

2011-01-05 @ 01:45:33
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det är inte roligt när de har ont i magen och bara skriker. Men som tur är går det över. Det är bara att man tycker det är jobbigt när man är mitt i det. Ser fram emot att träffa henne och er snart igen. Kram. P.S Jag har köpt en kortare kedja till brickan "ELSA" åt dig.

2011-01-05 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0