Besök

Idag har vi haft besök av Iris. Hon hade med sig semlor. Så gott! Vi pratade en hel del och hon passade Elsa lite åt mig. Innan hon åkte hem gjorde jag en tacopaj, som vi åt. Att man inte gör den maträtten oftare. Så gott ju.
Imorgon måste jag ta mig i kragen och byta gardiner i köket. Har fortfarande mina julgardiner uppe.
Fick ett paket idag på posten med nytt shampo och balsam som jag beställde förra veckan. Är helnöjd än så länge med deras produkter. Idag blev det BedHead. Luktar hur gott som helst. Extra plus att de innehåller 750 ml.





Idag har hon moster Jennies kläder på sig :)



Tacomiddagen.
 

Kommentarer
Postat av: tina

Så gott det låter med tacopaj, vi kanske kan göra det när jag kommer. Vad stor hon har blivit och fortfarande lika söt. Som en liten docka. Kram till er alla tre.

2011-01-25 @ 09:31:25
Postat av: Sanna

Du är inte ensam om att ha julgardiner i köket ;) Henrik är så sur på mig, ska försöka ta mig i kragen och byta dem ikväll :P Hur mår lilla sötnosen? Kram

2011-01-25 @ 10:39:30
URL: http://sabadell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, kan tänka mig att tiden går för fort, att hon liksom växer för fort ;) Det är bra med mig och magen men det börjar bli tungt att jobba nu. KRAM

2011-01-26 @ 16:49:40
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0