1/2

Har kommit in i en period då jag känner mig trött hela tiden. Bara 3 dagar kvar och sdan kommer Krille hem och kan hjälpa mig lite.
Idag var tanken att jag skulle tvätta bilen och köra in den till verkstan, men det är ju blött ute  så jg får vänta tills det blir torrt väglag. Annars kan man ju inte se skadorna om bilen blir skitig igen.

Elsa ligger och sover i min famn nu. Näsan har hon tryckt in i min armhåla, så frågan är väl om hon någonsin vaknar igen :P
1 feb idag då. Tycker tiden går alldeles för fort. Längtar visserligen till våren, så man kan ut och gå lite mera. I höst blir det nog jag som jobbar o Krille ska vara hemma med Elsa. Är lite smått orolig redan nu för hur det ska gå. Krille har noll tålamod. Så länge som hon inte skriker går det nog bra. Förhoppningsvis ska hon väl inte skrika hela dagarna när hon är 1 år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0