Trogna läsare

Beundrar er läsare, som går in på min blogg dag efter dag fastän att jag är dålig på att uppdatera och skriver minimalt lite. Elsa sover nu, så jag tänkte jag skulle leta upp några bilder från dopet och lägga in. Hela lördagen stod vi och gjorde 3 st smörgåstårtor och 4 st prinsesstårtor. Vi gjorde en prinsesstårta med chokladbotten. Den var mkt populär och gick åt med en gång. På söndagen började det vid halv 11 i kyrkan. Det var mkt folk i kyrkan eftersom det var Dopets dag + 2 barnop. Det gick faktiskt fort i kyrkan. På 1 h var allting avklarat. Elsa skrek lite, men det var inte så farligt. Marja och Mattias var faddrar och det gick kanon. Elsa fick så mkt fina saker. Hon har finare smycken nu än vad jag har:P
Kul att det var så många som kunde komma. Krilles 3 syskon och mina 6 syskon med familjer kom. Sedan kom ju såklart våra föräldrar med och faddrarna:)

Idag har Lisa och Joel varit här på besök. Vi började med att gå 1 h i det kyliga, men fina vädret. När vi kom tillbaka hade mina hungriga hundar ätit upp Lisas fika som hon hade med sig. Hon hade ställt kassen på golvet och kvar återstod bara några smulor av morotskakan. Ja, vad ska man säga...

Här kommer lite bilder från dopet:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0