Solig dag

Solen lyser ute och det är nästan så att vårkänslorna kryper fram. Hade det inte varit för min förkylning hade jag gärna gått ut och gått en runda med Elsa och hundarna. Tror nämligen att hundarna till och med skulle gilla att vara ute i det här vädret. Tilda älskar ju sol. Så fort solen lyser in genom ett fönster, så vem ligger och solar sig då om inte Tilda:P
Natten har varit lugn. Elsa åt vid 23 igår och sedan vaknade hon inte förrän kl 6 idag. Det är synd att man ska ha en rinnande näsa som ska hålla en vaken istället. Hoppas på att jag ska må bättre imorgon. Krille frågade mig innan vad vi skulle hitta på idag. Du ska tvätta bilen och jag ska stå och titta på, svarade jag då. Vet inte vad han tyckte om det förslaget. Jag tyckte att det lät väldigt bra. Får väl se vad vi hittar på. Känner att jag typ inte orkar göra något idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0