Förkyld

Vaknade inatt av att jag hade ont i halsen. Det hela fortsatte när jag vaknade. Har varit allergisk några nätter nu, så jag kände att jag var tvungen att ta en storstädning av övervåningen. Har dammat allting, bytt sängkläder, dammsugit och skurat så nu hoppas jag att allergin ska vara borta. När vi hade städat klart kände jag mig helt färdig. Har fått ont i öronen nu med och näsan rinner i ett. Tur att man blev förkyld den här helgen och inte nästa i alla fall. Det är ju time för dop nästa helg.
Elsa sov i 3 hela timmar innan när vi städade, så det var underbart. Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n. Ska kolla på melodifestivalen om vi inte glömmer bort det. Imorgon väntar hockey, men då kommer vi att åka på storstryk tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0