Blåsigt

Igår gjorde jag ngt dumt. Jag bad Krille ta ett kort på min mage.. Gud vilken ångest jag fick när jag såg bilden. Den magen kunde lika gärna ha suttit på en 80-årig tant! Det blir till att köpa ett gymkort nu. Vet dock inte hur jag ska kunna träna när Krille jobbar. Kanske kan Weronica passa Elsa ngn timme i veckan??
Idag blåser det som tusan. Elsa och jag har varit ute och trotsat vädret. Det blev en promenad i rask takt på lite mer än 1 h. När jag kom in var jag rödflammig i hela ansiktet och det har inte försvunnit än, så jag ser verkligen skitsnygg ut, haha..

Vet inte annars vad vi ska hitta på idag. Krille sitter o spelar som vanligt. Det var väl därför han inte ville följa med ut o gå.

En liten bild på Elsa i sin dopklänning:


Kommentarer
Postat av: krille

fixade faktiskt med f-kassan när du va ute! så det så! dessutom är det snorkallt ute!

2011-02-16 @ 13:28:09
Postat av: Weronica

Jag passa gärna Elsa :)

2011-02-16 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0