5 dagar kvar

Då återstår det knappt 5 dagar till Krille kommer hem igen. Ska bli så skönt.
Idag har jag varit ute och gått en liten runda med Elsa och hundarna. Det blåste mkt och var kallt, så det blev bara en runda på 20-30 min typ. Hoppas på finare väder snart så man kan vara lite mer ute. Jag hatar när det blåser ju.
Har lite planer nu när Krille kommer hem. Vi ska försöka hinna måla vårt fula furutak vitt på övervåningen. Får se om det finns ngn bra luktfri färg, för annars får vi vänta till sommaren då man kan ha öppet ut. Vet inte om vi ska måla trappan vit också eller om det är dumt att göra det. Just nu är jag inne i en period då jag vill ha allt vitt. Är det så att vi målar taket uppe nu vill jag ha nya tapeter med. Krille pratade först om att måla väggarna, men jag tror jag tycker det är snyggare med tapeter. Får se om jag hittar några snygga.

Imorgon blir det nog bara en lugn dag för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0