Snart läggdags

Elsa sover och Krille och jag sitter framför varsin dator och degar. Jag skulle vara duktig innan idag och ut och springa en runda. Krille hade laddat hem en app på sin telefon, som mätte hur långt man sprang, så jag tog den med mig. I min ficka stoppade jag min telefon och i handen höll jag Krilles. När jag hade varit ute i 20 min upptäckte jag att jag hade tappat min mobil. Det blev mkt spring fram och tillbaka, men jag hittade den inte. Ringde upp den till slut och då svarade en kille, som hade hittat den. Mötte honom vid fotbollsplanen och fick tillbaka min mobil. Där hade jag tur kände jag. Det blir till att springa med mobilen i handen i fortsättningen. Imorgon ska vi på fest hos Linda. Ska bli jättekul! Jag har inte bestämt mig för om jag ska dricka eller inte än. Får se vad jag känner för imorgon.

Ska lägga mig snart då jag sitter och gäspar stup i ett.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IMORGON kväll klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

2011-08-19 @ 22:09:22
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0