Redan fredag imorgon

Oj , vad dagarna har rullat på. Igår var jag och Elsa ute på Aspö med Iris. Jag körde och vi hade en underbar dag där ute. Dock slutade den lite tråkigt med att jag fick migrän strax innan vi skulle köra hem. Synen försvann för mig, så Iris fick köra min bil hem till henne. 1 h senare såg jag igen och  lyckades köra den lilla biten som är mellan Iris och mamma. Väl hos mamma slängde jag mig i hennes säng och hon fick ta hand om Elsa. Hade så ont så jag höll på att kräkas. 4 Alvedoner och 5 h senare kunde jag köra hem till mig, men usch vad jobbigt det är att ha så ont i huvudet. Har nog slutat amma nu skulle jag tro, så nu kanske jag kan fixa lite starkare tabletter. Elsa har sovit bra 3 nätter nu i rad, så jag har inte behövt att amma. Ja, 10 månaders amning blev det till slut.
Imorgon kommer äntligen Krille hem till oss igen. Det ser vi fram emot.
Idag har Bernt kommit och hälsat på oss (han som jag red hos i Nybro). Han har sin husbil här så han ska nog stanna i några dagar.

Bjuder på några kort på min lilla söta tjej som blev 10 månader igår <3

Det ser ut som hon kör ett gympapass





Kommentarer
Postat av: Tina

Usch, jag lider med dig då jag vet hur jävligt det är med migränen. Vad skönt att hon har sovit om nätterna nu. Hon har blivit stora tjejen. Det är så kul att följa henne o er här på bloggen. Är inne varje dag o kollar. Ha det bra o kramar till er alla 3.

2011-08-19 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0