Helgen som var...

I lördags var vi hos pappa och åt kroppkakor. Man kan tro att jag aldrig har sett mat för 6 st tryckte jag ner (pappa gör ganska små kroppkakor, så tro inte att det var 6 st gigantiska jag tryckte ner). Jag tar ju alltid ut fläsket i mitten och slänger dessutom. På kvällen sedan kom mamma, Percy och Oscar en runda. Oscar stannade kvar här och igår hjälpte jag honom att göra det sista på svenskan som han hade kvar. Han skulle in till skolan idag och lämna in uppgifterna.
Idag känns det verkligen som en riktig höstdag. Elsa vaknade redan 20 över 6 idag, så hon somnade direkt när jag lade henne i vagnen nyss. Målarna är här och gör det sista där uppe nu. Ska bli skönt att få städa o göra i ordning där uppe sen.
Elsa var ute o tränade lite med sin gåvagn i helgen. Det gick lite trögt dock i gräset, men det är bra för inne rullar den alldeles för fort.



Sitter och plockar lite gräs.

Hann iaf klippa gräset igår för som ni ser på bilderna var det väldigt högt. Är glad att jag klippte det för idag hade det ju inte gått o vem vet hur många dagar det är sånt här väder nu..

Nä, nu ska jag göra lite nytta med.

Säger Grattis till syster Linda som fyller 38 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0