Blåsig dag

Idag kommer äntligen han som ska tapetsera. Han ska bara kolla idag, men nu känner jag att det äntligen börjar hända ngt. Tog ju 100 år innan jag fick tag i ngn som kunde tapetsera åt oss. Elsa och jag har varit vakna sedan innan 7 så hon vilar redan igen. Vilket blåsigt väder det är ute. Fick ta på Elsa den stickade pippikoftan. Blev genast lite höststämning. Jag känner att jag inte riktigt har vaknat än idag. Hade gärna sovit ngn timme till. Bara 2 dagar kvar nu sedan får vi träffa Krille ett par timmar. Ska bli kul att se hur Elsa reagerar. Först har hon sin pappa hemma i 6 hela veckor och sedan åker han och är borta i flera dagar ju.

Grattis pappa på födelsedagen!!

Kommentarer
Postat av: krille

Men snart är jag hemma i 3 månader iaf! :D puss på er

2011-08-10 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0