Orkar inte

Migrän igen inatt. Alltså har jag haft migrän 2 av 3 dagar. Huvudvärken satt ju i 15 h sist. Har fortfarande sjukt ont i huvudet och inte kan man ju ta annat än Alvedon när man ammar heller.  Orkar inte med att ha migrän var och varannan dag. Det är jobbigt att ha det som det är utan att ta hand om Elsa också. Så fort jag har slutat amma måste jag be läkaren skriva ut några tabletter som hjälper. Just nu blir en hel dag förstörd pga mitt jäkla huvud.

Så positiv var jag idag.. Hoppas resten av dagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: sandra

Lider med dig Caroline ja vet hur de är! Har oxå ibland fruktansvärt ont i huvudet. Sista tiden typ 1 gång i veckan. Är så drygt när man inte få ta starkare. Ja ha migrän och har starka tabletter hemma men de går ju. Gick på akupunktur innan och de hjälpte men sen när ja blev gravid försvann det både med lucas och theo men nu är de tillbaka såå drygt och man kan verkligen inte göra ngt då.

2011-04-19 @ 13:47:02
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: Tina

Hoppas att allt är bättre med dig idag. Jag lider med dig då jag vet hur jävligt det är att ha migrän. Sköt om dig. Kram

2011-04-20 @ 16:41:57
Postat av: tina

Glömde säga till dig att du ska gå och köpa en vetekudde på hälsokostaffären och ha den i frysen för att kunna ta fram när du har migrän jag har alltid min i beredskap i frysen och den gör nytta när man tar fram den iskall och lägger runt huvudet.

2011-04-25 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0