Mjölk igen :)

Min lilla eller ska jag skriva stora Elsa hade gått upp nästan ett helt kg. 6300 vägde hon idag och var 63.5 cm. Vaccinationen gick superb och hon skrek bara lite under ett par sekunder typ. Hon fick ju träffa doktorn idag med och han tyckte att jag skulle börja äta mjölkprodukter igen ett par veckor. Är det mjölk som hon är allergisk mot lär vi märka det rätt så fort sa han. Jag blev eld och lågor och tänkte minsann fira detta. Det blev en runda till maxi efteråt. Där inhandlades frallor, yoghurt och ost som jag åt till lunch. Vad ljuvligt det smakade ;) Till kvällsmat blir det fläskytterfilé med potatisgratäng. Jag går ut hårt redan första dagen. Vågar dock inte dricka mjölk än, men kan iaf ha det i maten.
Vi hade tänkt att mossriva lite idag med, men när Krille gick ut började det regna, så det får allt vara tills det blir finare väder igen.

Imorgon blir det hockeypremiär för Elsa. Hon ska nämligen få följa med oss. Det är sista hemmamatchen för i år. Elsa och jag kommer dock sitta i cafeterian, så vi slipper den höga ljudnivån. Kommer kolla på matchen genom ett fönster:)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Vad skönt det låter att du kan börja med mjölk igen även om det är först på prov. Gå och köp rosa lurar till henne så kan hon också sitta med i matchen. De finns på sportaffärer men de ska vara de riktiga finns i grönt också. Ha det bra. Kram

2011-04-06 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0