Midsommarplaner

Är det ngn som har några midsommarplaner än? Krille och jag verkar ha bokat upp oss på 2 olika håll.Jag tackade ja till Weronicas inbjudan och tydligen har Krille bokat upp sig med sin släkt. Så kan det går när man inte pratar med varandra :P Vi får väl fira på 2 olika håll. Det går ju det med. Är det fint väder kanske jag o Elsa sover i tält. Det är ju så mysigt.

Btw huvudvärken är borta i dag tack och lov. Nu väntar jag in nästa mål mat och sedan drar vi till stan en runda. Förhoppningsvis har Marja tid att träffas en stund med. På ons eller tors funderar jag på om jag o E ska åka med Krille till Polen fram och tillbaka. Och på söndag blir det nog ett restaurangbesök med de bästa vännerna :) Får ju inte glömma att vi ska till simhallen imorgon om jag hittar en bikini som passar... Vi har att göra hela veckan faktiskt som det ser ut nu

Kommentarer
Postat av: Tina

Hade ju varit roligt om vi kunde firat ihop då jag åker till Kungsbacka med Jonas o familj på söndagen i midsommarhelgen. Det är ju så sällan vi kan fira något ihop allihopa.

2011-04-18 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0