Måndag

Idag på morgonen var vi och lämnade bilen. De ska lackera om den där bak eftersom jag blev påkörd av en bil i jan. Nu har vi lånebil, en Ford Focus. Ingen bil jag skulle vilja ha annars, men nu får den duga :P Sedan har jag och Elsa varit på föräldrarträff. Kul att träffa alla. Man märker på alla de andra barnen hur mkt de växer på 1 månad. När vi kom hem var Elsa så trött så hon somnade i vagnen ute. Jag passade då på att mossriva lite till. Nu har vi nog ca 2 dgr kvar att mossriva sedan är vi klara för den här gången. Hade behövt köra 2 ggr i år, men är inte säker på att vi hinner och orkar det. Jag har redan lagt massor med timmar ute. Funderar på om jag ska köpa ett par badbyxor till Elsa och en ny bikini till mig och sedan besöka simhallen nästa vecka. Får se vad hon tycker om det. Imorgon ska vi till BVC för vägning och vaccination. Var ju 6 veckor sedan vi var där sist. tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0