Holmsjö marknad

Idag körde vi en sväng till Holmsjö marknad. Jag har aldrig varit på den marknaden förut. Kom hem med lite blommor som jag har planterat i en kruka. Först råkade jag bryta av en blomma och sedan råkade jag köra in i krukan med barnvagnen, så allting tippade ut... Hmm, vet inte om det var meningen att jag skulle ha några blommor egentligen. När vi kom hem somnade Elsa ute i vagnen så jag hann rensa klart ena blomlandet som jag började på igår. Nu har jag bara 2 st kvar. Krille tyckte att jag skulle hinna rensa alla blomland och städa hela altanen tills han kom hem, så jag har minsann att göra :P



De misshandlade blommorna. Penséer och påskliljor



Det pyttelilla landet klart och täckt med bark



Och det stora landet rensat. Häcken bakom har jag nog lagt ner ca 15 h på skulle jag tro. Den är ju så jäkla lång.


Nu blir det en runda bort till Jämjöhallen, så jag kan börja med kvällsmaten snart.   

Kommentarer
Postat av: Krille

du är jätteduktig. Vad fint det blev. Saknar er där hemma. Puss

2011-04-17 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0