Hemma igen

Igår åkte jag och Elsa med Krilles båt till Polen. Vi åkte från Karlskrona på morgonen och var hemma idag på morgonen igen. Vi har haft det bra förutom att Elsa knappt sov något på dagen överhuvud taget igår, så hon var lite gnällig. Inatt har jag och Krille sovit i hans lilla 80cm säng så det blev ju inte att man sov så bra direkt. Vaknade några gånger.
Idag är det ju 20 °C i skuggan och strålande solsken ute. Elsa somnade i hela 2 h ute innan. Jag började med att rensa ogräs, men tröttnade rätt så snabbt. Hittade en påse chips, som jag började äta istället. Much better if u ask me:)
Skulle behöva åka och handla lite ikväll, men frågan är hur länge Maxi har öppet. Vet inte om det är kortare öppettider när det är långfredag? Väntar kanske tills imorgon istället. I värsta fall finns ju Jämjöhallen.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0