En snabbis

Hinner in en snabbis här nu på morgonen. Elsa och jag har varit uppe sedan halv 8. Krille ligger uppe och sover som en stock. Jag hade hoppats på finare väder idag, men klockan är ju inte så mkt än, så det kanske kommer. Hade velat komma igång att köra bort komposthögen nu idag på morgonen, men vem vet när Krille vaknar... Elsa ska ha mat vid halv 11-11 nästa gång, så får väl satsa på att ta det därefter. Inatt gick det 8 h utan att hon åt. inte konstigt att man vaknar med stora knölar under armhålorna. Inte alls skönt. Nähe får pysa nu. Får nog byta blöjan på Elsa för hon har suttit här och tagit i har jag hört:)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktiga ni är och vad hon sover gott. Jag ringer när jag kommer från jobbet. Kram

2011-04-02 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0